PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 15.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Dzien dobry. Rozumiem, ze dziewczyna chce byc z Toba i tylko z Toba. Tez tak mialam w wieku 25 lat. Wszedzie razem, zawsze grzecznie, bardzo milo... starzy malency! I potem sie soba znudzilismy, a nikt juz nie mial swojego zycia. Odebralam mezowi nawet jego hobby, bo za drogie, bo nie ma czasu, bo po co gdy rodzina, dzieci itd. I obudzilismy sie z reka w nocniku, ze mamy wszystko oprocz zycia towarzyskiego. Na szczescie my sie zawsze bardzo lubilismy po prostu i dlatego przetrwalismy, moj maz zeniac sie ze mna mial 37 lat, wiec poznal juz troche swiat. Ale urzadzanie sobie nudnego domu w wieku 25 lat to katastrofa. Tylko jak dziewczyna jest tak po ludzku fajna, ulozona, ciepla itd to moze nie widziec, ze jej zaleta jest tez jej wada. Ale Ty sie nigdy na to nie godz. Chociaz jej milosc docen. To nie jest robione, aby Ci bylo z nia zle. Ja tez kierowalam sie miloscia. Tylko nie zauwazylam, ze zycie mi minelo, a nigdy nie zrobilam czegos spontanicznego. O szalenstwie nie wspominajac. Poza zwiazkiem, domem, dziecmi itd ludzie MUSZA miec cos tylko swojego. Samotne wyjscie z kumplem / przyjaciolka na piwo raz na miesiac powinno byc wrecz obowiazkowe.
  2. 2 punkty
    Ale w głowę zachodzisz. Zapomnij o tej akcji i tyle. Będzie chciała to się odezwie. Jak nie to do widzenia. A jeśli chcesz biegać na każde zawołanie, to nie trzeba było zgrywać twardziela, tylko biec jak pani wzywa.
  3. 2 punkty
    Nie daj się urobić i to tyle. Jak nie chce z tobą rozmawiać to zlej ją, najlepiej działa.
  4. 2 punkty
    Widzisz byłeś jej potrzebny po części po to aby pomóc w nowym etapie, samej było jej trudno tak pojechać i się rozgościć w dużym mieście. A tak to jeździliście wspólnie, sprawy mieszkaniowe itp Byłeś jej potrzebny, teraz kiedy nie jesteś to pokazała Ci drzwi. Ale masz czas i niech to będzie lekcją dla Ciebie na przyszłość, że kobieta poza pierwszymi motylkami w brzuchu będzie czegoś od Ciebie chciała. Najczęściej pieniędzy i dziecka @Odmdos a tak organizacyjnie to nie cytuj całych poprzedzających postów i nie pisz do użytkowników per. "Mordo"
  5. 2 punkty
    Mogła odejść bo np kogoś poznała i też nie bardzo tam poszło coś. W każdym bądź razie miałeś idealny układ (seks bez zobowiązań) i go popsułeś chęcią powrotu na co jak widzisz ona nie chce. Jak ją początkowo olałeś to potem chciała się spotkać i bzykać, było wcale jej pytać czy chce wracać tylko trzymać ją na dystans to sama by się prosiła. Teraz to olej i zapomnij może ona z czasem sama się odezwie ale nie gadaj jej o powrocie a raczej bądź bardzo zachowawczy a będziesz jeszcze miał niezobowiązujący seksik
  6. 2 punkty
    To po co z nim jesteś ? A no tak daje Ci emocje które pogłębiają twoją miłość do niego, jakby znalazł się facet spokojny który by Cię szanował to byłby mało interesujacy i nudny. Na własne życzenie Jak osoby z osobowością pograniczną A mówiąc tak w skrócie: źle ale twoje jeszcze gorzej. Zablokuj go nie kontaktuj się, zapomnij. Jeśli wrócisz do niego to nie pisz już tu ponownie jak Ci źle i nie dobrze czy co robić.
  7. 2 punkty
    A nie możesz po prostu zachowywać się adekwatnie do wiedzy jaką posiadasz? Mówi, że ma chłopaka, więc przyjmij, że tak jest. Odmów jej, olej a jak zapyta czemu to odp „bo masz chłopaka”. Proste.
  8. 2 punkty
    Kolejny przykład traktowania drugiego człowieka jak zabawki. Jak 5-letnie dziecko. Mam zabawkę to się nie bawię ale jak inne dziecko się chce się pobawić to nie dam Bo Moje!!! Uszanuj decyzję tej pani, ona wybrała więc daj spokój. Może jak się tamten facet dowie to Cię wyleczy z tych zapędów.
  9. 2 punkty
    Fobia? Aż tak źle? Z tego co piszesz to owa fobia nie wpływa na to czy wychodzisz z domu na zakupy, do pracy itd a więc stawiam na nieśmiałość. Cierpi na nią połowa społeczeństwa a ponad 90% ludzi na świecie miało z nią do czynienia w pewnych okresach swojego życia. Natomiast jeśli boisz się wyjść z domu, bo kobiety czają się wszędzie to być może i fobia. Sam oceń.
  10. 1 punkt
    I to jest męskie forum? Olaboga... Ale może masz rację, kolejnym razem wrzucę tego typu pytanie na jakieś babskie forum. W sumie koleżanka podpowiedziała mi więcej i konkretniej. Doprawdy dziwne te "dzisiejsze" czasy...
  11. 1 punkt
    Nie pytaj co jej jest. Powiedz, że chcesz ją przytulić, podnieść na duchu.
  12. 1 punkt
    Romansu nie było ale już jest a Ciebie już nie ma i tego nie odbudujesz a przedłużanie będzie tylko pogarszało sytuację. Macie ułatwioną sytuację bo nie macie dzieci, jak nie będzie kombinowała to rozejdziecie się na drugiej rozprawie bez orzekania o winie. Ale puki co nie daj się jej sprowokować nie reaguj choć nie wiadomo jak by kombinowała, jak masz kasę to możesz wynająć detektywa lub sprytnego kumpla który ją dyskretnie zdemaskuje. Więc w razie w piłka będzie po twojej stronie. Puki co Nagrywaj dyskretnie na dyktafon/tel wszystkie jej gównoburze zaczepki, prowokacji i nigdy nie daj się sprowokować, jak coś to wychodź z domu na spacer czy do kumpla rodziny. @Xavi Ty nie masz pojęcia jak działają kobiety i takie gadki to były dobre może 50 lat temu. Ona go nie kocha nie szanuje, jest zakochana w innym i żaden mediator jej nie nawróci bo ona nie będzie chciała w czymś taki uczestniczyć.
  13. 1 punkt
    Podstawą każdego związku jest szacunek. Tego niestety trzeba się uczyć. Ty podchodzisz do dziewczyny z szacunkiem i nie możesz pozwolić, żeby dziewczyna traktowała Ciebie bez szacunku. Jak widzisz, trzeba było dziewczynie pozwolić ochłonąć, a nie dalej eskalować emocje głupimi tekstami. W związku jest tak, ze musi być czas na odpoczynek po treningu, ale tez dziewczyna musi wiedzieć, że ją szanujesz i jest dla Ciebie ważna.
  14. 1 punkt
    Proszę nazywać mnie balin. No i sam wyjaśniłeś o co chodzi. Poszła na studia. Pójście na studia często, to jak zaczęcie nowego życia. Bez obrazy, ale Ty dla niej jesteś już przeszłością, częścią poprzedniego etapu jej życia. Tak to już jest, że miłości z podstawówki, czy później ze szkoły średniej, nie wytrzymują próby czasu.
  15. 1 punkt
    Nic tu po nas, kochana, bo Ty na chwilę obecną chcesz sobie tylko ponarzekać na niego i poużalać się nad sobą (tak wnioskuję). Jak Ci się znudzi to mam genialny pomysł. I nie zrozum mnie źle. Rozumiem co przeżywasz. Większość kobiet rozumie (Panowie z pewnością też). To nieładnie z naszej strony Was oceniać i rozumiem Twoje wzburzenie, dlatego nie powinnaś prosić o ocenę Waszej sytuacji. No ale poprosiłaś, pchasz ręce w ogień. Nie wiem czy to nie jest kolejny przejaw autoagresji z Twojej strony. Może to lubisz i dlatego Twój chłopak też się nad Tobą znęca? Chce Ci sprawić przyjemność? Robi to dla Ciebie ale czasami zrywa z Tobą, kiedy już nie chce tego robić? Albo chce zrobić Ci super dobrze? Dostarczyć mega emocji a potem wraca, bo kocha i chce dalej Cię uszczęśliwiać? Nie wiem. Ludzie to skomplikowane istoty. Ty się tak jakby sama o to prosisz... i dostajesz to o co prosisz. Jest Ci dobrze na chwilę a potem co? Pustka. I trzeba ją znowu wypełnić czymś podnoszącym ciśnieniem. Nom, taki sport ekstremalny. Rozumiem, serio. Tylko czasami zdrowiej jest poszukać wrażeń w inny sposób, bo na dłuższą metę taki ekstremalny związek doprowadza do konfliktów wewnętrznych a tu już robi się jeszcze bardziej brawurowo, no i ten... trzeba dobrze zapiąć pasy. Ale da się tak żyć, więc pytanie, czego Ty chcesz? Przecież my Ci nie odpowiemy na to pytanie a i nic nam do tego jaką odpowiedź wybierzesz. Czego więc oczekujesz? 🌺
  16. 1 punkt
    Samiec alfa. k...wa jego mać.
  17. 1 punkt
    Nie, piwo, wódka zabija wszelkie robale. Zawsze możesz zrobić sobie test na HIV
  18. 1 punkt
    Ta dziewczyna potrzebuje mocnych emocji i atencji. Stąd takie jej zachowanie. Jak dla mnie, to gówniara nie zdolna do stałego związku.
  19. 1 punkt
    Spotykaliście się miesiąc, a ona taka slabiutka, że nie potrafiła odmówić komuś seksu? Tu jest z nią mega nie tak.
  20. 1 punkt
    Odnowie temat bo nic się praktycznie nie zmieniło, a jest wręcz przeciwnie co raz to gorzej. Niby znalazł kota, kupił chomika - teściowa nie życzy sobie zwierząt w domu, z resztą też nie trawie futrzaków w domu ale mniejsza o to. Kasy nikomu nie oddał a wręcz przeciwnie zadłużył się u całej rodziny, pracuje jak mu się podoba, studia niby zaczyna od początku bo mu nie pyknęło na pierwszym roku i miałby masę poprawek. Teściowa z przyszywanym teściem powiedzieli że opłacają mieszkanie do końca września, jeżeli chodzi o mój dług i żony do końca sierpnia i jak nie auto idzie na sprzedaż ale po takiej cenie żeby tylko nam się kasa zwróciła. Niestety życie go niczego jeszcze nie nauczyło... W skrócie on jest z tych co im się wszystko należy czyli daj... Ale wszyscy położyli na niego przysłowiową laskę i ja osobiście chce tylko kasę odzyskać... Przez to zacząłem się jeszcze lepiej z moim bratem dogadywać
  21. 1 punkt
    To teraz wyobraź sobie co by było gdybyś się np z nią ożenił ? Hardkor to sześcianu, totalne zniewolenie, awantury o mruganie oczami. Uciekaj chłopie puki możesz bo będzie jeszcze gorzej.
  22. 1 punkt
    No np. ryobi mają silniki bezszczotkowe. Nie wiem, czy we wszystkich narzędziach. Na pewno moja wkrętarka taki ma. Troszeczkę inaczej się steruje takim sprzętem, ale narzędzie się nie grzeje tak szybko, co wydłuża jego żywotność.
  23. 1 punkt
    A ja myślałam, że o tyle starsze kobiety to imponują mężczyznom koło 20-tki, no bo nie oszkujmy się - faceci w wieku 20-25 lat chętnie nabraliby doświadczenia u otwartych i dojrzałych 35-tek. W ogóle nie kumam, jakimi Ty myślisz kateogriami. Jesteś młody, możesz mieć dziewczynę kilka lat młodszą, z którą kiedyś byś stworzył normalną rodzinę i dzieci, a pakujesz się w jakąś starszą kobitę nie wiadomo po co. Dodatkowo kobiety się szybciej starzeją. Jeszcze młoda dziewczyna ze starszym (te +13 lat jak jest u Was) facetem to ok - jak ma poukładane w głowie, to on jej zaimponuje doświadczeniem, dojrzałością, jakiś tam nawet i lepszy start może też przy nim mieć, większe poczucie bezpieczeństwa, stabilność, gotowość do założenia rodziny i wzięcia odpowiedzialności za nią. Ale odwrotnie? Coś Ci się pomieszało, wakacje są, pojedź nad morze, to Ci może wiatr wywieje to zamroczenie...
  24. 1 punkt
    Juz ona tam dobrze kalkuluje ile zarabiasz. Mówi Ci to co chcesz słyszeć poza tym chłopie 13 lat starsza kobieta? Ty młody chłopak jesteś a interesujesz się panią ok 50 , Ty sobie znajdź dziewczynę 25-30. I nie słuchaj tych pierdół, że odejdziesz jak będziesz chciał, będzie Ci jeszcze ciężej niż teraz. A ona zrobi wszystko abyś nie odchodził.
  25. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00