PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

BlackMass

Użytkownik
  • Zawartość

    267
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BlackMass

  • Tytuł
    User
  • Urodziny 30.07.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  1. jaki scyzoryk

    Teraz to na zimę jest fajny zestaw w militariach, kubek contigo i buff w jednym opakowaniu Jak na zimę to bierz impact pro. Mnie nie zawodzą i na prawdę są ciepłe.
  2. Najlepsze noże kuchenne - gdzie i jakie

    To nie to samo Ostrzenie to odpowiednie ruchy i technika, której się z yt nie nauczysz Możesz co najwyżej zobaczyc jak to sie z grubsza robi I jak tam łódzki oddział ? Nie zawiódł oczekiwań swoim asortymentem? Tylko trzeba dobierać do odpowiedniego modelu
  3. Kobiety w wojsku

    Helikon ma po prostu troche zawyżoną rozmiarówke i dlatego najlepiej kupować go stacjonarnie w militariach. Wtedy dobiorą odpowiedni rozmiar I to najważniejsze, że nie robią problemów. Najgorzej jest jak sklep po przyjęciu zapłaty traktuje klienta jakby wcale nie chcaił pomóc...
  4. Najlepsze noże kuchenne - gdzie i jakie

    Impact pro są chyba najlepszym i najcieplejszym modele z całej serii To akurat racja. Przymierzałem ostatnio brandita m65 to facet ze 4 razy ganiał do magazynu po inny rozmiar, ale nic nie marudził i z chęcią doradzał Popatrz na texary 25litrowe w militariach. Fajne ceny mają i sporo wzorów
  5. Broń jako hobby

    Do kieszeni to zmieści na bank, bo on wcale nie jest taki duży jak się na zdjęciach wydaje Mieszanki jakich materiałów najlepiej? Strzelasz tylko z prawdziwej broni czy jakieś wiatrówki jeszcze do tego? Strzelnica to ogólnie trochę drogi biznes
  6. Gdzie kupić bojówki??

    Dużo rzeczy sie mieści do środka? A jak duzy jest ten najtańszy model? Wiadomo, najważniejszy jest stosunek jakości do ceny, gdzie jakość powinna być na pierwszym miejscu
  7. ASG

    Tak jak już było mówione wingman to model leathermana. Teraz pojawiła się limitowana edycja na przykład tego toola back/silver w militariach O tym mówisz zestawie z kubkiem Contigo w militariach czy o czym? Jeżeli tak to na prezent idealna sprawa A nie wiem, jakoś nigdy się nie interesowałem, a można?
  8. Paintball

    Na pewno nie sa przeciwdeszczowe, ale na taki zwykły deszcz i szybkie schowanie sie pod dach beda ok. O super! dzięki Już sobie zamówiłem taki zestawik ręczników, będzie jak znalazł na wyjazdy! Masz jakąś brandita? Wczoraj przymierzałem tą m65 i faktycznie wydaje sie byc fajna na jesień ale jeszcze sie troche waham
  9. Paintball

    Ładny ten ręcznik,ale dalej nie mam pojęcia jak on działa Kolby,uchwyty,co tylko potrzebujesz.Wystarczy poszukać w sklepach tematycznych czy w militariach Może coś będzie. Póki co to ja szukam kurtki na jesień.. zastanawiam sie nad kurtkami brandit,zna ktos?
  10. ASG

    System molle do paska? Jak?? Wydawalo mi sie ze to jest kompatybilne z plecakami i torbami Wingman to dobry wybór jak chce się mało wydac i miec porządną rzecz. Używa ktoś multitoolii victorinoxa Jakiś przedział cenowy? Bo ja to bym polecał takie kumpel mechanik ma i jest konkretny
  11. Gdzie kupić bojówki??

    Uzywasz takiego powerbanka i mocujesz go tym karabińczykiem? Szczerze mowiac, to te plecaki dostepne w militariach jak texar czy wisport sa zdecydowanie bardziej wytrzymale niz te "topowe" marki sportowe.. poza tym maja bardzo duzo przegródek i kieszeni Organizer czy EDC to już dobierany wedle potrzeb. Mam w domu jeszcze takiego ale tam mieści mi się telefon, powerbank, klucze, portfel i dokumenty od auta wraz z krzesiwem i małym victorinoxem
  12. Broń jako hobby

    jakieś konkretne modele? Czy szukasz czegoś do konkretnej ceny? no cena mnie powaliła, nie powiem xD Ja bym wybrał takiego https://www.militaria.pl/mace_security_international,_inc/gaz_pieprzowy_mace_magnum_3_gel_-_zel_48_ml_80269_p73169.xml 12 razy wiekszego Popatrz w takim razie na protektory, są bardzo wygodne i porządnie zrobione. Sam takich używam https://www.militaria.pl/protektor_s_a/buty_protektor_goray_plus_black_113-937_p41236.xml od długiego czasu i nie mogę złego słowa powiedzieć
  13. Najlepsze noże kuchenne - gdzie i jakie

    Weź pod uwagę, że nie jest możliwe żeby cały asortyment był dostępny w każdym sklepie. Militaria.pl mają zbyt szeroką ofertę Tylko trzeba pilnować wilekości zeby za duzych nie kupic. W opisie pistoletu jest na pewno dokładna specyfikacja Mają od dawna i nawet wrzucają fajne serie z takimi "nowościami" które pojawiają sie w ich ofercie dlatego warto mieć zasubowany ich kanał
  14. Paintball

    Jak one działają? Pierwszy raz słyszę o takich ręcznikach Faktycznie trochę dużo biorąc pod uwagę że trzeba jeszcze resztę osprzętu do tego markera dokupić. Znalezłem sobie taki coś ktoś ? Merino to rodzaj materiału, bardzo ciepłego, z którego te buffy są wykonywane. I jak chodzi o materiał to owszem, jest to najlepsze co może cię spotkać w zimny zimowy dzień
  15. Kobiety w wojsku

    Jak chodzi o ten konkretny wybór to całkiem fajna koszulka w klimatach kamuflażu. SPAIO też dobra firma więc bierz, bo komfort ćwiczeń w takiej bieliźnie jest nieporównywalna do normalnej odzieży Co masz na myśli z tym systemem? Są antypoślizgowe, podeszwa sama się czyści i nie wchodzi w reakcje ze smarami czy kwasami. Jak chodzi o kobiece rozmiarówki to zawsze ciężko znaleźć w tym typie butów. Ja zawsze zabiera swoją dzieczwynę do wrocławia do militariów żeby tam wybrala, bo zawsze się coś znajdzie