PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

EMCEO

Zakłady bukmacherskie - gracie?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja gram od kilku miesięcy, na początku sam próbowałem typować mecze ale teraz znalazłem taką ofertę na allegro królowie typów gdzie do końca roku 2010 dostaję za darmo cztery typy dziennie na jakiekolwiek mecze tylko chcę - ale tylko p.nożna, siatka i kosz.

Ostatnio 2 razy pod rząd siadły wszystkie cztery mecze ktore od nich dostalem i wygrałem razem prawie 200 zł i żałuje teraz ze nie postawiłem wiecej bo mozna było wygrać duzo wiecej , postawiłem wtedy na jeden kupon 5 a na drugi 8 zł.

Znacie moze jeszcze jakieś tego typu oferty,żeby mozna było dostac wiecej typów bo to wiadomo jak podbija kurs jak by bylo np nie 4 a 8 meczy na kuponie.

Na allegro nie ma chyba innych takich ofert ale moze gdzieś w internecie ktoś znalazł?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nigdy nie interesowałem się tak sportem od tej strony, aby ryzykować pieniądze. Zawsze wolałem trenować niż oglądać. Znacznie więcej frajdy sprawiało mi samo wskoczenie do wody na basenie czy kopnięcie piłki niż śledzenie tych wszystkich relacji w telewizji. W sumie dalej tak mam... nie ciągnie mnie za mocno w stronę meczów- wciąż wole pograć :D

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Hmm.. ja ogólnie fanem sportu nie jestem (ani pod względem uprawiania ani pod względem oglądania) a już tym bardziej nie ryzykowałbym "inwestowania" pieniędzy w jakieś zakłady. Przepraszam, ale mam wrażenie, że to zwykły hazard.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli o wydawanie pieniędzy chodzi to wolę przeżyć niezapomniane emocje przy wyjściu do egzotycznej restauracji i zjeść coś pysznego i całkowicie mi obcego. Marzy mi się odwiedzić w Bydgoszczy restaurację, która oferuje menu molekularne.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta