PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Rekomendowane odpowiedzi

Poczytaj o melatoninie jak napisał kolega wyżej. To jest suplement a nie lek, dodatkowo melatoninę możesz pozyskiwać z jedzenia. To nie jest lek nasenny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla ścisłości to nawet nie jest suplement a syntetyczny hormon snu, sam brałem ostatnim czasem prawie rok od kilku miesięcy nie brałem ale znów kupiłem jedno opakowanie ale myślę, że już je skończę i odstawię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz w moim systemie zmianowym się bardzo przydaje. Po nocach ciężko jest spać, a tak wstaniesz wyspany i wypoczęty a nie jak zombi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2017 o 14:26, Marcin91 napisał:

Poczytaj o melatoninie jak napisał kolega wyżej. To jest suplement a nie lek, dodatkowo melatoninę możesz pozyskiwać z jedzenia. To nie jest lek nasenny. 

Melatoninę z jedzenia? Myślałem, że się naturalnie syntetyzuje w organizmie, ewentualnie tabletki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj melise sobie zaparzyć przed snem i przejdź się wieczorem na spacer. Ja akurat nie mam problemu ze spaniem raczej odwrotnie :) Żeby nie faszerować się żadnymi suplementami czy innymi tabletkami to melisa będzie chyba najlepszym rozwiązaniem. A, ja jeszcze czytam książkę przed snem juz leżąc w łóżku. Też dobrze działa. Jak się dotlenisz i zmęczysz wieczorem też powinno ci się łatwiej zasnąć. Zazdroszczę ludziom, ktorzy nie moga spać bo dla mnie 8h to mało, a czasem szkoda czasu na sen bo są ciekawsze rzeczy do roboty, a człowiek nie może się powstrzymać i zasypia. Ostatnio na przykład w kinie :) kobieta wybierała film więc nie ma co się dziwić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nervomix sen ma w składzie melisę. Wolę takie bardziej kombinowane środki, które mają szerszy skład. Na mnie to lepiej działa niż sama melisa, czy dobrze przewietrzone pomieszczenie. Jak byłem młodszy to ciepłe mleko z miodem mi pomagało. Cóż, ale wtedy miałem mniej na głowie.

Edytowane przez jaszczur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o sen to raczej zależy to od predyspozycji każdego z nas.  Czasem problemy, stres i zdrowie mają wpływ na nasz sen. A czasem zasypiamy jak trusie i nie ma z tym problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To racja i dlatego nie potrzebuję wspomagaczy snu codziennie, ale sporadycznie. Czasem to po prostu kiepski dzień, czasem nerwowy tydzień. Człowiek jakoś musi sobie radzić, żeby następnego dnia móc normalnie funkcjonować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi pomaga przewietrzenie pokoju przed snem i trochę wysiłku fizycznego. Słyszałem też, że należy zrezygnować z przeglądania internetu, a szczególnie mediów społecznościowych tuż przed snem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@blacklukas zdecydowaniet ak jak napisałeś. Podobno trzeba ograniczyć bodźce, więc teoretycznie książka jest lepsza niż np tablet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym ograniczeniem bodźców, to takie trochę laboratoryjne podejście. Jak masz np. trudny okres w pracy, to ciężko jest się wieczorem wyłączyć. Może niektórzy potrafią, ale np. ja nie. Wtedy nie ma siły, czymś się trzeba wspomóc, bo przecież na zawołanie nie uda ci się zapomnieć o klotni z partnerka i fochu, który będzie następnego dnia, czy spotkaniu z szefem, który będzie marudził na kiepskie wyniki, itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@jaszczur może nie trafiłeś na odpowiedni sposób wyciszenia się? Poza tym wyciszenie dot normalnej sytuacji. Kiedy jest mega stres, nerwica itp to od twgo niestety są leki. Albo duży wysilek fizyczny przed snem. Seks, bieganie, może zajęcia z jakichś sztuk walki... szukaj. Może akurat coś co pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi pomaga zrobienie z pokoju "ciemnicy". Czyli zasłonięte rolety + zasłony, zegarek elektryczny tył do przodu itd. Żeby było ciemno i nie dochodziło żadne światło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się