PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

Rekomendowane odpowiedzi

Sauna to bardziej kwestia relaksu niż odchudzania i te rzeczy możemy rozróżnić generalne wizytę w saunę jak i jacuzzi polecam po treningu aby nasze mięśnie mogły odpocząć i zregenerować się w ten sposób. Na samo odchudzanie są inne i zdecydowanie lepsze metody.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pierwsze co trzeba zrobić to kontrolne badania,potem dietetyk i osiągniesz swój zamierzony cel. Niestety nie polecam ci niczego przyjmować na własna rękę,szanuj swoje ciało i organizm,by mogło służyć ci bardzo długo. Dobry dietetyk to jak przewodnik po świecie odżywiania,a dieta pozwoli ci schudnąć i to utrzymać. możesz na początek skontaktować sie z wybranym dietetykiem on-lina,takim rozwiązaniem służą,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się wziął za bieganie, nie musi być dużo bo chodzi głównie o podniesienie metabolizmu, ważne żeby w miarę regularnie wychodzić, pół godzinki wystarczy, nawet mniej, do tego dieta, ja się będziesz trzymał przez jakiś czas to się przyzwyczaisz, nie rzucaj się od razu na głęboką wodę, stopniowo odrzucaj słodycze, kebaby etc. ja dzisiaj nie tknę jedzenia z maca, po prostu przyzwyczaiłem się do zdrowego i lepszej jakości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze musisz się zmotywować do ćwiczeń.Nie mają być to plany,podnosisz 4 litery i idziesz ćwiczyć.Po drugie musisz sobie wyznaczyć cel który chcesz osiągnąć.Jeżeli chcesz schudnąć po pierwsze obetnij jedzenie,możesz ćwiczyć 10 godzin dziennie ale jeżeli bilans kcal będzie dodatni to i tak nie schudniesz.Proponuję odejmować stopniowo jedzenie żeby nie wpaść w depresję ani nic takiego.Wszystko powoli,słodycze odkładaj powoli,mniej alkoholu.Nie musisz mieć specjalnej diety żeby schudnąć,sam to przechodziłem aż w końcu zrobiłem 4-pak na brzuchu.Początki są najtrudniejsze i to wtedy powinno się najbardziej starać,ale pamiętaj o psychice bo nie zrobisz wszystkiego w jeden dzień.Co do ćwiczeń,na początku wystarczą pompki,przysiady po prostu podstawy żeby wszystko rozruszać.Potem weź zacznij ćwiczyć z obciążeniem,nie dużym ale stopniowo do przodu.Co do twojego cardio to nawet wejście kilka razy po schodach, 3 razy w tygodniu wystarczy...Aaa jak już zaczniesz pakować to rób nogi bo będziesz jak bocian.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się