PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystich otoz zakladam posta poniewaz zaczynam cwiczenia bynajmiej zabieram sie z strony teoretycznej otoz warunki domowe bardziej mnie interesuje i tu prosba do was potrzebowalbym planu tygodniowego i posiadam sie z problem poniewaz niewiem jak sie zabrac w sensie jak zaczac moze sa wiec mam nadzeje ze wlacza sie osoby posiadajace wiedze na temat.dzieki pozdrawiam":)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli szukasz dobrego treningu w domu to polecam przeczytać "Trening siłowy bez sprzętu - Olivier Lafay" . Bardzo dobra książka i wg opinii osób które stosowały się do zaleceń Lafay'a to były duże efekty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepej urozmaicac sobie treeningi. Gdy jest pogoda to gdzies w plener jakis joging po lesie z elementami siłowymi, jak deszcz izimno - siłka lub trening miesni w domu.

Ja mam o tyle spoko, że we Wrocku w parku jest taka "siłownia", nawet fajnie sie tam ćwiczy o 6 rano jak jeszcze nikogo tam nie ma :) No i dookoła jest duzo ścieżek do biegania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdanie kazda forma trenigu jest dobra zazwyczaj sami wybieramy kiedy do nas dociera doslownie niniejszy uwazam ze wiele trudniej rozpoczac samemu i w wlasnych scianach gdzie jestesmy przyzwyczajenie z obyciem w srod nich..napewno wiele pomaga urozmaicanie jak np.wspinaczka ktora uwielbiam ale wiedziec skad uzbierac tyle czasu...pisalem na zasaniu wiec za ortografie nie odpowiadam pozdro dla wytrwalych..czekam na jakies propozycje treningowe plan czy jakkolwiek nazwac..do napisania.._)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz osiągnąć dzięki temu treningowi? Masę mięśniową, rzeźbę, wytrzymałość. Bo wtedy treningi będą się różniły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy czy chcesz osiągnąć masę mięśniową, wygląd czy wytrzymałość, od Siebie polecam robienie pompek i skłonów, dobrze działają na wytrzymałość. : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W domu to pompki, brzuszki, przysiady i skłony. Do tego dochodzi aktywność zewnętrzna, czyli w zasadzie każda forma sportu. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki można robić na masę przerozmaitych sposobów ;) wpisz w Youtube "Push up tutorial" jest tam od groma filmików pokazujących jak robić pompki ;)

A co do samych ćwiczeń bez sprzętu - jasne, że można robić, z tym że nie wiem czy taki trening będzie wystarczającym bodźcem by wyrobić jakąś konkretną masę mięśniową... Do każdego bodźca prędzej czy później mięśnie się zaadaptują, więc potrzebny jest progres, a dla masy mięśniowej i jej rozwoju lepszy będzie progres obciążenia, a nie ilości powtórzeń.

Oczywiście można się bawić we wszelkie opcje związane z treningiem interwałowym i siłowodynamicznym, jednak prędzej czy później te kilka kilogramów na hantlach czy sztandze będzie niezbędne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się przygotowuję do Men Expert Survivar Race.Rozpocząłem trening przygotowany przez Bartka Macka na siłę,wytrzymałość i zwinność Napewno każdy trening przynosi efekty jak się jest wytrwałym i systematycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w domu też można zrobic fajny trening, a można zacząć od samego drążka przymocowanego do ściany :)

Teraz z tego co sie orientuję w modzie jest calisthenica, czyli różnego rodzaju akrobacje wykonywane na drążku.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same pompki trochę mało dadzą do tego trening monotonny i tylko klatkę piersiową i triceps poćwiczysz.Zainwestuj w drążek oraz z dwa hantle i już całe ciało będziesz mógł potrenować i podzielić to ładnie na treningi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się