Marciniak 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 Lipiec 2013 Plus rzecz jasna zasoby własne. Słuchacie muzyki online, z kompa, czy z tv? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ojapitole 132 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 Lipiec 2013 youtube.pl Robisz playlisty i tylko problem jest czasami jak nie mam neta. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BigBoy 1 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 Lipiec 2013 Róznie, w sumie tak najczesciej to radio - zwykłe, albo internetowe. Kidyś oglądałaem sporo vivy, ale teraz, to już nie jest kanał dla mnie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo111 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 Lipiec 2013 Ja z własnych zasobów najczęściej Czasami YT 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykZG 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 7 Lipiec 2013 Ja jednak jestem maniakiem nie tylko muzyki, ale i teledysków, więc najczęściej youtube, chociaż wiadomo, czasami już jest męczące takie bawienie się w dj. Fajnie jak ktoś inny myśli za mnie, czyli stacja tv. Niestety w klimacie 70./80. lat za bardzo takiej nie ma. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marciniak 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 11 Lipiec 2013 PatrykZG - na stars tv masz podobne klimaty i dużo z lat 90. Zależy na co trafisz. ojapitole - to pytanie dnia:P, to się samemu robi, czy chodzi ci o wyszukiwanie playlist, które tam są? Najlepiej jak się udaje znaleźć całą płytę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ojapitole 132 Zgłoś odpowiedź Napisano 11 Lipiec 2013 I tak i tak. Możesz sobie zrobić swoją playlistę, a możesz znaleźć gotowe. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach