PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Marciniak

Radio/tv/youtube/ jak słuchacie muzyki?

Rekomendowane odpowiedzi

Róznie, w sumie tak najczesciej to radio - zwykłe, albo internetowe. Kidyś oglądałaem sporo vivy, ale teraz, to już nie jest kanał dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja jednak jestem maniakiem nie tylko muzyki, ale i teledysków, więc najczęściej youtube, chociaż wiadomo, czasami już jest męczące takie bawienie się w dj. Fajnie jak ktoś inny myśli za mnie, czyli stacja tv. Niestety w klimacie 70./80. lat za bardzo takiej nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

PatrykZG - na stars tv masz podobne klimaty i dużo z lat 90. :) Zależy na co trafisz.

ojapitole - to pytanie dnia:P, to się samemu robi, czy chodzi ci o wyszukiwanie playlist, które tam są? Najlepiej jak się udaje znaleźć całą płytę. :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lubię każdy rodzaj muzyki byle w ucho wpadało. Ale moim ulubionym stylem jest hip-hop. Natomiast bardzo nie lubię radia eska. Ta sama muza leci na okrągło. Rzygać się chce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Teraz notorycznie radio. Nawet jak kładę się o 4 w nocy muszę coś przesłuchać. Skaczę po kanałach aż jakaś piosenka wpadnie mi w ucho. Skończy się i skakanie zaczyna się od nowa.

Na yt słucham piosenki, która wpadnie mi w ucho i chcę ją słuchać na okrągło.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Lubię każdy rodzaj muzyki byle w ucho wpadało. Ale moim ulubionym stylem jest hip-hop. Natomiast bardzo nie lubię radia eska. Ta sama muza leci na okrągło. Rzygać się chce

Chyba jeszcze gorzej jest z telewizją ESKATV, bo nie dość, że to samo to jeszcze ciągle reklamy i prezenterzy gadający od rzeczy:P Kiedyś słuchałam - jak dało się słuchać. Teraz uważam, że najlesza stacja muzyczna to Stars TV.