PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Sergio211

Ważę 150 kg przy wzroscie 184 cm

Rekomendowane odpowiedzi

Przedmówcy powiedzieli sporo ważnych i kluczowych rzeczy. Pamiętaj jednak o jednej bardzo ważnej rzeczy, o której sporo osób przechodzących na dietę zapomina - UMIAR! Nie przesadź w drugą stronę też tak od razu. Nie dowal sobie z dnia na dzień nie wiadomo jak wiele wysiłku, bo się zajedziesz kompletnie. Zacznij od godzinnego spaceru, jak to już ktoś wspomniał, ale co drugi dzień i tak przez dwa tygodnie. Daj wszystkim zasiedziałym pewnie stawom czas na to by się przyzwyczaiły do dźwigania tego ogromu masy. Dopiero potem zacznij dodawać inne aktywności. Jakiś basen czy rowerek właśnie. A gdy po miesiącu czy dwóch będziesz czuł, że podołasz zajęciom na siłowni - po prostu zapisz się do najbliższej ;) Gdy nabierzesz troszkę krzepy i złapiesz kondycję zapisz się na jakieś sztuki walki, tam już zadbają do porzadku o Twoją kondycję ;D

Dietę jak już powiedziano wcześniej zmieniasz - warzywa, chude mięsko, nabiał, zielona herbata, woda, owoce, ciemne pieczywo, ryż brązowy, etc. Mało a często. Nie możesz też całkowicie rezygnować z tłuszczy - mimo wszystko są one potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, jednak zastąp je zdrowymi tłuszczami - ryby, orzechy, oliwki i oliwa z oliwek ;)

Co do zrzucania - zdrowe jest zrzucanie w okolicach 0,5-1kg tygodniowo. Wtedy nie powinno być większego problemu z skórą, bo powinna zdążyć wrócić do elastyczności. Dodatkowo możesz jej pomóc kiełkami rzeżuchy i siemieniem lnianym - w sensie spożywaj z kanapkami czy dodawaj do sałatek. Zawarte w nich witaminy i związki mineralne wspomogą skórę jak należy.

No i przede wszystkim - nie trać motywacji. Na początku waga będzie lecieć na pewno bardzo szybko w dół. Jednak w pewnym momencie progres będzie mniejszy... Nie załamuj się wtedy, nie myśl o przestaniu czy jakimkolwiek głodzeniu się, bo to głupota totalna. Po prostu przeczekaj i żyj zdrowo :) W końcu samo ruszy.

Więc powoli, a do celu ;) Byś nie napsuł sobie zdrowia. Powodzenia i daj znać jak Ci idzie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jest to temat dla mnie bardzo wstydliwy, bardzo chciałbym schudnąć, brzydzę się sobą bo ile można tyć i tyć i robić z siebie potwora. Przez moje głupie tycie doprowadziłem do tego, że straciłem dziewczynę mojego życia, prosiła mnie i starała mi się pomóc lecz ja tego nie doceniałem. Chce to zmienić, od dłuższego czasu planuje dietę lecz nie wychodzi mi to, co moglibyście mi polecić jaką dietę, jakie ćwiczenia. Nawet koledzy mnie wspierają, żebym w końcu coś zrobił ze swoim życiem, a ja głupi nie potrafię. Bardzo proszę was o pomoc, zależy mi na tym, żeby coś zmienić bo nie chce paść na zawał w wieku 40+ lat. Mam 19 lat, ważę 150 kg przy wzroście 184 cm. Liczę, że ktoś zainteresuje się moim problemem, bardzo proszę o pomoc...

Plan.

A raczej planowanie. Załóż sobie że będziesz chudł 4 kg miesięcznie. jak to zrobić ? Po pierwsze ścisłe zasady:

1. 4 lekkie posiłki, na śniadanie obowiązkowo owsianka, do tego powinieneś pić około 4 litrów wody.

2. Ruch, przy twojej wadze najlepszy jest basen, ale rozumiem jeśli się wstydzisz, zacznij od marszów. Rowerek tez jest dobry. Po miesięcznej rozgrzewce, powinieneś mieć zasadę, co najmniej 2 godziny aktywności: rowerek, marsz, ćwiczenia w domu, podczas takiego treningu minimum 3 litry wody wypijać.

3. Zasada żywieniowe: zero tolerancji dla słodyczy, maksymalnie dużo warzyw. jak jesteś głodny jedz marchewkę, sałatki warzywne.

4 najważniejsze: kupić wagę i zeszyt, ważenie co tydzień. Jeśli nie chudniesz kilogram tygodniowo tzn że albo posiłki są zbyt obfite albo/i aktywność jest za mało intensywna i wprowadzasz zmiany.

Na pocieszenie : Przy twojej wadze szybko zaczniesz chudnąc przez pierwsze miesiące, po drugie, masz dobry wzrost do tego aby być dobrze zbudowanym mężczyzną. Całe życie przed tobą więc nie zwlekaj tylko bież się za siebie. Zacznij od jutra, połóż się wcześniej spać, wstań o 5:30 i idź na spacer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się