PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

nowy92

Remont starego domu

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 3.08.2017 o 14:24, Hubi napisał:

 

znajomi kupili okna Jezierskiego i tez chcieli sami zamontowac...:D tak sie bawili z tematem, ciagle cos bylo nie tak, ze az musieli po montaz dzwonic;)) przyjechali, zrobili wszystko sprawnie i okna smigaja i sluza po dzis dzien. wiec chyba jednak warto, okna to powazna sprawa, niewyregulowane albo zle zamontowane nie bedzie spelnialo swoich funkcji..

Ok. dzieki za poradę. Sprawdzę te okna. Rozumiem że nie są plastikowe bo takie odpadają ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2017 o 12:37, MadMan napisał:

Serio są dwukolorowe okna? ale to jest fajny pomysł! Muszę ojcu powiedzieć :) Też uważam, ze co jak co ale solidne okna i dobry dach to podstawa, nie wieje, nie kapie, jest ciepło i sucho. A resztę to już można sobie mniejszym kosztem.

no tak!! tez bylem zdziwiony.. biale wnetrze, biale okienko, stonowana elewacja, brazowe okno. genialnie to wyglada

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moi rodzice maja takie w domu, remontowali dom, który mamy po ciotce i dom jest w stylu starego pałacyku i matka tak długo szukała pasujących okien do całokształtu, że znalazła Jezierskiego. Bardzo dobrze to wygląda, jak znajdę gdzieś na kompie zdjęcia gdzie widać okna to wstawię :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, zdecydowałem się tę podłogę potraktować tą małą szlifierką ryobi i dało radę. Możliwe, że to też kwestia dobrej bejcy. Od tego weekendu zabieram się za szlifowanie i odmalowywanie komódki i stolika zdobytego na pchlim targu. Tutaj akurat moja luba mi będzie pomagać, bo chcemy zrobić przecierki w różnych kolorach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.08.2017 o 14:24, Hubi napisał:

 

znajomi kupili okna Jezierskiego i tez chcieli sami zamontowac...:D tak sie bawili z tematem, ciagle cos bylo nie tak, ze az musieli po montaz dzwonic;)) przyjechali, zrobili wszystko sprawnie i okna smigaja i sluza po dzis dzien. wiec chyba jednak warto, okna to powazna sprawa, niewyregulowane albo zle zamontowane nie bedzie spelnialo swoich funkcji..

Zmieniłem zdanie;) Podejrzalem ich okna (robią PCV) i bardzo mi się spodobały. Fajna opcja z tym dwukolorem :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.09.2017 o 12:24, gonzo napisał:

Zmieniłem zdanie;) Podejrzalem ich okna (robią PCV) i bardzo mi się spodobały. Fajna opcja z tym dwukolorem :)

 

Nie Ty pierwszy zmieniasz zdanie po obejrzeniu ich oferty;) dobra decyzja i pewnie będziesz zadowolony 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przez chwilę myślałem, że wkleiłeś zdjęcie mojego domu sprzed remontu... Wyglądał niemal identycznie. U mnie cały remont generalny razem z aranżacją wnętrza robiła firma d&d projekt. Dom zachował swój stary urok, a przy okazji wygląda na zadbany i odnowiony. Zatem bez obaw, wszystko jest możliwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się