PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

klemens

sklep internetowy

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim! Od pewnego czasu planuję założyć sklep internetowy. Niestety nie znam się w ogóle na kwestiach technicznych, dlatego zależy mi na oprogramowaniu, które ściągnęłoby ze mnie ten ciężar ;) Aktualnie myślę nad wykupieniem go na platformie sklepowej shoper. Czy macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Ktoś z Was prowadzi taką działalność?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ja skorzystałem kilka tygodni temu z www webspread pl. Umożliwia dowolną konfigurację, edytowanie gotowych towarów i wiele, wiele zmian, które nie są dostępne w tradycyjnych, pełnopłatnych sklepach internetowych.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Z tego co ja sie orientuje to goldshop to jedno z lepszych i tańszych rozwiązań. Pełno integracji i przyjazny panel admina. Sam korzystam od bardzo dawna i jestem bardzo zadowolony. wietna jakość za nieduża cenę.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

To chyba nie słyszałeś o platformie presta shop :) Tam wszystko jest jeszcze łatwiejsze. Jest co prawda ona po angielsku ale to nie jest żadne problem do konfiguracji bo można zawsze jakoś poszukać na youtube tutoriali i samouczków. Jest duże wsparcie do tego systemu.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Moja koleżanka ma sklep sportowy i sklep z odzieżą. Sklepy bardzo dobrze prosperują, a są na rynku od kilku lat. Moja znajoma jednak wydaje bardzo dużo pieniędzy na reklamę sklepów.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta