PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

xtribit

Wyjazd autem do Hiszpani a ubezpieczenie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Zbliża się kolejny długi weekend na początku czerwca, planujemy tygodniowy wyjazd autem do Francji i Hiszpanii. Różne sytuacje zdarzają się na drodze - dlatego pytam o wasze doświadczenie w tak długich trasach. Na co zwracać uwagę?

No i najważniejsza sprawa. Ubezpieczenie. Najlepiej takie, które obejmie takie zdarzenia jak wypadki, usterki auta, choroby itd.

Kompletnie nie mam doświadczenia w tych sprawach, dlatego pytam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale jaka konkretnie jest cena? Rozumiem,że zależy to od konkretnego auta ale mniej więcej ile się płaci? I czy mógłbyś mi tutaj przedstawić jakieś szersze szczegóły dotyczące tego ubezpieczenia?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A czy możesz mi mniej wiecej opisać jakie są w tym pakiecie wyłączenia? Bo jak sobie czytałem ostatnio jakiś artykuł o ubezpieczeniach to mówili, ze właśnie na to trzeba zwracać największa uwagę przy wykupie.

Rozumiem równiez,z ten nocleg nie obejmuje jedynie mnie ale również osoby , które ze mną podróżują?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wystarczy, że znajdziesz firmę, której specjalizacją jest wynajem samochodów. Tam ci wszystko powiedzą. Ja ostatnio jak bylem nieopodal Modlin skorzystałem z takiej firmy: https://awos.com.pl/modlin/wynajem-samochodow Tam nie tylko mi doradzili jak wygląda kwestia ubezpieczeń, ale także samochody. Dostałem bardzo dobry samochód naszpikowany technologią. Bylo ok

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi