PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Rekomendowane odpowiedzi

Kobietka chciałaby oldschoolowe lampy w ogrodzie. Nie znam się na tym, a to ja mam wybrać. Może pomożecie mi dojść do tego jakie to lampy, a może znacie ofertę jakiegoś sklepu?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

podejrzewam, że takie przypominające latarnie. jest dużo takich w różnych sklepach ogrodniczych, najczęściej na energię słoneczną.

pojedź do jakiegoś i na pewno coś znajdziesz.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Widziałem tę lampę, którą pokazał kamrat. Kupowałeś ją w końcu czy nie? Fajna sprawa, pasuje też do moje ogrodu i chciałbym upewnić się czy wszystko ok było w dostawie, z ceną, terminami etc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

u mnie cała oprawa oświetleniowa ogrodu to dzieło http://www.egniazdka.pl/oprawy-oswietleniowe-c-18.html Mamy i takie lampki styl;izowane na stare latarnie naprawdę ładny efekt, ale tez przy scieżce mamy oświetylenie, które ma słuzyć przede wszystkim bezpieczeństwu, jak się w nocy chodzi, co nam sie dość często zdarza, zwłaszcza zimą, kiedy wczewsnie jest ciemno.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Kobietka chciałaby oldschoolowe lampy w ogrodzie. Nie znam się na tym, a to ja mam wybrać. Może pomożecie mi dojść do tego jakie to lampy, a może znacie ofertę jakiegoś sklepu?

Nie byłoby łatwiej zagadać z kobietą, o co jej dokładnie chodzi? :) No bo tak pytać w ciemno na forum... Albo usiąść razem przed kompem i wpisać w Google "oldschoolowe lampy do ogrodu" :) Na pewno przykładowe aranżacje i rozmaite inspiracje ogrodowe będą wprost wyskakiwać z ekranu ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Dnia 6.09.2016 o 21:43, Greant napisał:

Ostatnio w Ikeii widziałem bardzo fajne lampy (i tanie!) ale aby były 'oldschoolowe' musisz poświęcić trochę czasu na ich adaptacje :)