PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Telavi

prezent urodzinowy

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 31.12.2016 o 13:14, GEKON napisał:

Akurat scyzoryk to pasuje do każdego ubioru, zwłaszcza jak nagle trzeba coś zrobić.

scyzoryk jest na tyle mały, że możesz go schować i nie musi pasować do ubioru

Dnia 31.12.2016 o 13:14, GEKON napisał:

Najważniejsze, że zadowolony i co ważne praktyczny prezent. 

ciężko się nie cieszyć z wkrętarki  będąc facetem ;) Lubie takie praktyczne prezenty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, wicher30 napisał:

scyzoryk jest na tyle mały, że możesz go schować i nie musi pasować do ubioru

Mniej więcej o to mi chodziło. Nawet będąc w garniturze jak ktoś cię poprosi o otwarcie wina to jest fajnie jak wyciągniesz scyzoryk szwajcarski i pomożesz paniom bez otwieracza.

 

8 godzin temu, wicher30 napisał:

ciężko się nie cieszyć z wkrętarki  będąc facetem ;) Lubie takie praktyczne prezenty

Chyba każdy woli dostać coś co się może przydać niż jakąś bezużyteczną pierdółkę. Ja wyłapałem zeppelina na święta i w końcu się przestałem spóźniać :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.01.2017 o 22:24, GEKON napisał:

Mniej więcej o to mi chodziło. Nawet będąc w garniturze jak ktoś cię poprosi o otwarcie wina to jest fajnie jak wyciągniesz scyzoryk szwajcarski i pomożesz paniom bez otwieracza.

No raczej, jak jeszcze Twoja kobieta powie, że to od niej, to wzruszysz wszystkie jej koleżanki, że nosisz przy sobie prezent ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2016 o 00:48, Razel napisał:

Piwa nie kupiliśmy, z chłopakami złożyliśmy sie i kupiliśmy mu wkrętarkę cieszył sie jak dziecko ;)

Fajny prezent, najważniejsze, że trafiony :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny czasem przesadzają z obchodzeniem tych różnych świąt: urodzin, imienin wigilii i sam nie wiem czego jeszcze. Prezent na urodziny dla chłopaka to na prawdę nie musi być nic z kosmosu. Ważne, że pamiętacie. Moja dziewczyna ostatnio kupiła mi taki drobiazg, etui do kluczy. Fajny bo praktyczny, ale najważniejsze, że od niej ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.01.2017 o 22:24, GEKON napisał:

Mniej więcej o to mi chodziło. Nawet będąc w garniturze jak ktoś cię poprosi o otwarcie wina to jest fajnie jak wyciągniesz scyzoryk szwajcarski i pomożesz paniom bez otwieracza.

Co do tego ubioru to ja mam znajomego, który nawet do gajeru nosi Tread. Taki multitool w kształcie bransoletki. Mega to praktyczne i na prawdę fajnie wygląda. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.01.2017 o 22:24, GEKON napisał:

Mniej więcej o to mi chodziło. Nawet będąc w garniturze jak ktoś cię poprosi o otwarcie wina to jest fajnie jak wyciągniesz scyzoryk szwajcarski i pomożesz paniom bez otwieracza.

 

owszem :) Dobrze być przygotowanym na każdą sytuację ;)

Dnia 28.03.2017 o 11:58, BlackMass napisał:

Co do tego ubioru to ja mam znajomego, który nawet do gajeru nosi Tread. Taki multitool w kształcie bransoletki. Mega to praktyczne i na prawdę fajnie wygląda. 

ja ostatnio widziałem takie akcesoria, które pozwalają zrobić z treada nawet pasek do apple watch. Super stylowy bajer. Gdybym mial apple watcha to na pewno bym kupił :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, wicher30 napisał:

ja ostatnio widziałem takie akcesoria, które pozwalają zrobić z treada nawet pasek do apple watch. Super stylowy bajer. Gdybym mial apple watcha to na pewno bym kupił :P

Gdzie widziałeś takie rzeczy? Faktycznie to tylko do smartwatcha czy też do zwykłych zegarków można znaleźć takie bajery?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj opcji prezentowych jest bardzo dużo:

jakaś dobra książka

alkohol ( chociaż raczej jest to prezent dla faceta a nie dla dziewczyny)

jakieś ciuchy  - jeśli oczywiscie znasz rozmiar

 

Ważne aby nie była to kolejna pierdułka, która będzie zajmowała jedynie miejsce na półce ale coś co rzeczywiście się przyda. Jeśli nie macie dużych funduszy to nie kombinujcie ale po prostu kupcie jakąś dobrą bombonierę czy czekoladę:

Nie znam dosłownie nikogo kto nie lubi baryłek z alkoholem od Wedla

16122635_943209322446414_104971679055845

Edytowane przez hark

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się