PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

Rewaz

Jaką grę wybrać na prezent dla faceta?

18 postów w tym temacie

Drodzy Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Zbliżają się urodziny mojego faceta. Chciałabym mu kupić dobre słuchawki dla graczy (ostatnio przebąkiwał, że mu się psują) i jakąś grę na PC. I tu rodzi się problem... Ze słuchawkami jakoś sobie poradzę, widziałam jakie oglądał :), natomiast kompletnie nie znam się na grach... Wiem, że lubi gry z fabułą, jakąś historią, strategiczne. Macie może jakieś propozycję? Graliście w coś ostatnio wartego polecenia?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może jeszcze nie grał w GTA V. Na prawdę polecam i jeśli nie grał to na sto procent polecam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trudno poradzić, jak nie wiadomo w co już grał...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To zależy jaki gatunek lubi: strzelanki, strategie, sportowe etc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Marcin91 No cos ty ;). Gamingowanie ma sie swietnie. Na kompie, na konsoli. Sam z kumplami do tej pory sie nagrac nie moge ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na konsoli to się zgodzę, ale czasy komputerów jako głównych maszyn do grania to już nie to samo co kiedyś. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Marcin91 no nie wiem. Konsola to nie to samo. Ja sam skladalem kompa do grania specjalnego. Nie wiem jak to ogolnie w pl jest. Ale wsrod moich znajomych kroluja kompy. Tylko takie podboostowane. Ja zdecydowanie wole klawiature od padów itp. Owszem znajomi maja konsole ale do jakichs popierdolek ;). Inaczej by nie wydawano kszdej gry i na pc i na konsole ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Marcin91 no to widzisz. U ciebie jest na odwrot ;). Czyli przypuszczam ze tez sie to tak rozklada ogolnie wsrod ludzim inaczej by sie  nie oplacalo wydawac gier na obie platformy ;). 

Natomiast mozesz miec ograniczone myslenie typem gier w ktore grasz. Jesli ktos wali w fife i strzelanki to niekoniecznie granie klawiaturowe jest dla niego. Natomiast jesli ktos lubi gry takie jak cywilizacja itp to akurat. Chociaz ja np mam pada i na nim gram, to czesciej wybieram myche i klawiature. Natomiast wolalem zainwestowac w dobra myche, klawiature, pada i monitor niz konsola. Nigdy nie odczuwalem potrzeby ;-). Natomiast cieszy mnje ze na rynku jest wybor bo to najwazniejsze. Wieksza szansa ze kazdy znajdzie cos dla siebie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem kompa ale żarł za dużo prądu jak grałem namiętnie w strzelanki. Stwierdziłem, że za bardzo to mnie uzależnia i pozbyłem się kompa. Teraz mam mniejsze rachunki za prąd, więcej czasu dla kobiety ale nawiązując do tego czy lepiej grać na konsoli czy kompie - to jest po prostu kwestia gustu czy też przyzwyczajenia. Jednym pasuje to, innym tamto.

Mam teraz wydajnego laptopa i czasem coś sobie pyknę ale nie za często bo nowości mi nie chodzą ze względu na słabą kartę graficzną.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz