PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

Rewaz

Jaką grę wybrać na prezent dla faceta?

18 postów w tym temacie

Drodzy Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Zbliżają się urodziny mojego faceta. Chciałabym mu kupić dobre słuchawki dla graczy (ostatnio przebąkiwał, że mu się psują) i jakąś grę na PC. I tu rodzi się problem... Ze słuchawkami jakoś sobie poradzę, widziałam jakie oglądał :), natomiast kompletnie nie znam się na grach... Wiem, że lubi gry z fabułą, jakąś historią, strategiczne. Macie może jakieś propozycję? Graliście w coś ostatnio wartego polecenia?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może jeszcze nie grał w GTA V. Na prawdę polecam i jeśli nie grał to na sto procent polecam.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trudno poradzić, jak nie wiadomo w co już grał...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To zależy jaki gatunek lubi: strzelanki, strategie, sportowe etc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Marcin91 No cos ty ;). Gamingowanie ma sie swietnie. Na kompie, na konsoli. Sam z kumplami do tej pory sie nagrac nie moge ;-)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na konsoli to się zgodzę, ale czasy komputerów jako głównych maszyn do grania to już nie to samo co kiedyś. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Marcin91 no nie wiem. Konsola to nie to samo. Ja sam skladalem kompa do grania specjalnego. Nie wiem jak to ogolnie w pl jest. Ale wsrod moich znajomych kroluja kompy. Tylko takie podboostowane. Ja zdecydowanie wole klawiature od padów itp. Owszem znajomi maja konsole ale do jakichs popierdolek ;). Inaczej by nie wydawano kszdej gry i na pc i na konsole ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach