PoMesku.org.pl

Aby móc wypowiadać się na forum należy założyć konto. Jest to w pełni bezpłatne. Dołącz do naszej społeczności już dziś.

Klopsik

Nie bo nie- jak uwieść opornego mężczyznę ;)

Rekomendowane odpowiedzi

@Marcin91 swiadomoscia ze sie bylo oszukiwanym. Maz kumpeli okazal sie gejem.  Tzn podejrzenia byly ale nic pewnego. Ona zostala z trojka dzieci a on siedzi teraz w stolicy. I sie bawi. Zeby nie bylo- na dzieci placi. Ale laska ma zryta psyche.. obwinia sie. I czuje sie jak chodzaca macica. Jej slowa. Tak sie czuje ze tylko tym dla niego byla. Masakra. Ja tam uwazam ze w domu niech kazdy robi co chce. Ale zeby z premedytacja oszukiwac i krzywdzic innych? Katastrofa :/

 

M.in dlatego ja mam dosc szeroka tolerancje. Bo gdzies tam w srodku mam jeszcze nadzieje ze gdyby homozwiazki byly akceptowane to moze nie dochodziloby do takich sytuaci. Ale nie wiem...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Krovitz W opisanym przez Ciebie przypadku pewnie problemem dla tej kobiety nie tylko jest poczucie "chodzącej macicy" (chociaż to pewnie bardzo ją męczy, skoro mają trójkę dzieci), ale też może obwiniać się za to, że po iluś latach związku nie udało jej się go odmienić. Oczywiście racjonalnie na to patrząc ani on, ani ona za bardzo wpływu na jego orientację nie mieli, ale pewnie ma poczucie "kurde w takim razie co ze mnie za kobieta?". Facet zachował się mega nie fair. Nawet jeżeli na początku myślał, że może coś się zmieni, jak będzie z kobietą/będą mieli dziecko, ale jeżeli to się nie sprawdziło, powinien po pierwszej ciąży od razu postawić sprawę jasno. Smutna sprawa, oby spotkała na swojej drodze jakiegoś wyrozumiałego, cierpliwego mężczyznę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@WedHProzumiem ze znasz lepiej ode mnie moja kumpele ;). To jej slowa ze czuje sie po tym malzenstwie jak chodzwca macica. Ona nie ma problemu ze go nie odmienila. Na litosc boska mamy XXI wiek! Nie ma odmieniania ludzi.. moze jeszcze razenie pradem? ;)

Ona ma pretensje o klamstwa i wykorzystywanie jej. I z tego co wiem to nie jest rzadkie. Paru znajomych mowi ze wiekszosc ich homo znajomych to faceci w zwiazkach hetero. Zeby miec dzieci. I to jest cos nad czym nie moge przejsc do porzadku dziennego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Krovitz Zauważyłam, że jesteś bardzo negatywnie do mnie nastawiony i czego bym nie napisała, zawsze będziesz mnie atakował. Nie napisałam, że NA PEWNO. Napisałam: może. Może to, może tamto. Gdybam. Dlaczego? Bo coś takiego może siedzieć w jej głowie, a Tobie niekoniecznie musi o tym powiedzieć. Bo uczucia nijak się mają do racjonalnych faktów, po prostu. Wytłumaczyłam też, co mam na myśli używając słowa "odmienić". Nie uważam, żeby homoseksualizm był czymś złym. Coś jeszcze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@WedHP typowa kobieca gadka ;). "Jestes negatywnie nastawiony". A moze zamien to na: "Krovitz nie lubi jak anomimowa osoba z internetu mowi mu co ma na mysli jego kumpela" ;)?  I na pewno ty jako obca osoba wiesz lepiej co jej w glowie siedzi.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok, nie ma sprawy:

@Krovitz nie lubi jak anonimowa osoba z internetu mówi mu co MOŻE RÓWNIEŻ MYŚLEĆ jego kumpela. 

 

Godzinę temu, Krovitz napisał:

I na pewno ty jako obca osoba wiesz lepiej co jej w glowie siedzi.

Nie, po prostu napisałam Ci, co również może siedzieć jej w głowie. Przy okazji. Bo w głowie mogą siedzieć różne rzeczy. I nie tylko jedna. Nie użyłam słów: "niewątpliwie", "z pewnością", "nie masz racji, bo ona na pewno...", więc nie ogarniam Twojego oburzenia. Nie zakwestionowałam Twojej znajomości, nie zakwestionowałam tego, że jest z Tobą szczera, po prostu ludzie nie zawsze mówią sobie wszystko. Ale już się nie spinaj, nie ma tematu :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@WedHP nie ma to jak zaczac temat a potem wycofywac sie okrakiem :D. Jest masa osob na forum, skoro rzekomo jestem do ciebie tak uprzedzony jak twierdzisz mozesz pomijac moje wypowiedzi... ah wait... przeciez tego nie zrobisz bo wtedy nie byloby tematu ;)

 

FYI: jak bede oburzony to na pewno dam ci znac. Jak wiekszosc kobiet z ktorymi dane mi bylo rozmawiac masz sklonnosci do przesady ;). Nie oburzylem sie,zirytowalo mnie to jedynie jako postawa w dyskusji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Krovitz A o czym Ty tu chcesz jeszcze dyskutować? Mamy dobić do kolejnej strony, przerzucając się postami w stylu "zarzuciłaś mi, że nie znam koleżanki", "nigdzie tego nie napisałam" :bezradny:Ok, DYSKUTUJMY WIĘC.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@WedHP odstaw emocje dziewczyno, przeczytaj co napisalem. Oskarzasz mnie o uprzedzenia. Zasugerowalem wiec omijanie moich wypowiedzi. I co robisz? Produkujesz kolejne wzgledem moich ;-). Konczac ten offtop: nie mam ci nic do napisania, sugeruje zastosowanie sie do powyzszej rady:wallbash:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Krovitz Gdybyś od początku przeczytał mój pierwszy post ze zrozumieniem, ta rozmowa nie miałaby miejsca.

 

 

No i co ważniejsze, żeby nie robić ot:

@Klopsik Życzę powodzenia na przyszłość, obyś nie miała już do czynienia z takimi "mężczyznami" :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.