PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopak ma niedługo urodziny i zaczynam się zastanawiać nad prezentem. Problem polega na tym że wszystko co przychodzi mi do głowy przekracza mój studencki budżet :/

Chłopak gra na gitarze, interesuje się fotografią, kosmosem, ogólnie jest bardzo ciekawy świata, chodzi na siłownię.

Zastanawiałam się nad czymś "turystycznym" ale: dobry multitool, super latarkę, treki, opinacze, śpiwór, matę samopompującą, nową kurtkę ma. Nie znam się na tych rzeczach i w sumie nie wiem co na jakieś wyjazdy pod namioty może się jeszcze przydać a czego by nie miał albo mogłabym "wymienić" na lepsze :P

No i nie chcę kupować ubrań bo za trudno z tym trafić. Chyba że miałby to być jakiś dodatek.

Myślałam też o jakichś słuchawkach na siłownię. Spodobałby się wam taki prezent?

Ewentualnie jeśli jednak uda mi się zwiększyć budżet to myślałam o czymś w rodzaju GoPro tylko raczej o czymś z innej firmy i stąd dodatkowe pytanie- orientujecie się od jakiej ceny zaczynają się znośne sprzęty?

Ogólnie jak widać pole do popisu mam, problem polega tylko na tym że nasze zainteresowania się tak różnią że trudno jest mi stwierdzić co jest warte uwagi a co nie :P no i nigdy wcześniej nie kupowałam prezentu chłopakowi! poza jakimiś drobiazgami na mikołajki czy dzień chłopaka. Świat "męskich rzeczy" to dla mnie inna planeta :P

Pomocy! :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi