PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Rotter

Brak progresu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam za sobą 3 miesiące ćwiczeń siłowych. Moim celem jest rozbudowa masy, jednak od tych 3 miesięcy nie mam przyrostów. Jedynie wzrasta siła. Skupiałem się głównie na FBW przez pierwszy miesiąc, a aktualnie dorzuciłem splita. Moja wyjściowa waga wynosiła 80 kg, a po dwóch miesiącach wzrosła tylko o 2 kg, co według mnie jest marnym wynikiem. Ponadto wydaje mi się, że nie są to mięśnie, tylko sam tłuszcz. Moja motywacja z dnia na dzień drastycznie spada. Nie mam pojęcia co robię źle. Ponadto korzystam z diety pudełkowej, która ponoć powinna zadziałać. Macie jakieś sprawdzone rady, żeby progres w końcu się pojawił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Rotter ciężko stwierdzić. Nie napisałeś co dokładnie wykonujesz, z jaką dokładną ilością powtórzeń... jaki miałeś % tłuszczowej przed siłką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz swój plan, którego używasz. Wtedy będzie można coś więcej stwierdzić. Na większe mięśnie i progres składa się wiele czynników takich jak dieta, trening, odpoczynek czy indywidualne predyspozycje. Okresl też swój typ budowy ciała. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej mój plan treningowy składa się z takich ćwiczeń:

Klatka

- wyciskanie sztangi - 4 serie po 8 powtórzeń

- rozpiętki sztangielkami - 4 serie po 10 powtórzeń

Triceps

- prostowanie przedramion w opadzie tułowia - 3 serie po 8 powtórzeń

- wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie - 3 serie po 8 powtórzeń

Plecy

- podciąganie się na drążku - 4 serie po 8 powtórzeń

- wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4 serie po 8 powtórzeń

Biceps

- uginanie przedramion ze sztangą stojąc - 3 serie po 8 powtórzeń

- uginanie przedramion ze sztangielkami - 3 serie po 8 powtórzeń

Przedramiona

- zginanie nadgarstków ze sztangą - 3 serie po 10 powtórzeń

Rozumiem, że regeneracja to podstawa. Co do sylwetki, to od zawsze byłem zbyt szczupły. Nie znam procentowego składu swojego ciała. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wróć do FBW. Ile dni w tygodniu poświęcasz na trening?

 

Czy to jest plan który wykonujesz na jednym treningu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Rotter pominąłeś jedną informacje: ile wyciskasz?

 

Błędem jest że nie poszedłeś do dietetyka i nie zbadałeś % składu ciała. A nawet nie musi to być dietetyk, czasem trenerzy mają dostęp do tych wag. Ile masz wzrostu?

Ważne jest też właściwe odżywianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja rada jest jedna - suplementacja. Kiedyś miałem ten sam problem, ale poradziłem sobie z nim. Masz po prostu zaburzony transport molekuł do tkanki mięśniowej. Dlatego przydałby ci się jakiś preparat, który zawiera argininę, bo to ona jest odpowiedzialna za syntezę tlenku azotu. Nie ma co się zniechęcać. Trzeba działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Bernardo a ty wiesz czym są molekuły?  A jeśli mówisz o zaburzeniu transportu molekuł to molekuł czego? Bo molekuła to inaczej cząsteczka. Więc napisałeś dokładnie: masz zaburzony transport czasteczek do tkanki mięśniowej.

 

Jeśli chodzi o zwiększone przyjęcie argininy (zakładam że chodzi o L-arginine)  w celu zwiększenia syntezy tlenku azotu to to zadziała jak booster. Dość szybko i niewiele z tego wyniknie. Tzn na chwile będzie efekt. Cos jak na sterydach. Potem organizm sie uzależnia od tego poziomu syntezy. Autor posta musi się pewnie skonsultować z jakimś trenerem jakie błędy robi żeby znaleźć powód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym tlenkiem azotu jest trochę prawdy, bo byłem wczoraj u dietetyka i powiedział dokładnie to samo. Może rzeczywiście spróbuję zastosować jakiś suplement. W sumie nie mam niczego do stracenia. Tylko jaki preparat według was będzie odpowiedni? Znacie jakieś sprawdzone suple?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Rotter ale co z tlenkiem azotu jest prawda? Oczywiście ze on istnieje i ma pewną funkcję. 

Swoją drogą u jakiego ty dietetyka byłeś skoro zalecił ci "jakiś suplement"? Ja dostałem u takiego fachowca pełna listę: jadłospis plus odpowiednie suplementy ( bez związku z tematem masy mięśniowej). W końcu na pewno niemało zapłacileś za taką konsultację- powinieneś dostać gotowe nazwy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawdził się LargoMass. Ma całkowicie naturalny skład i zawiera argininę oraz booster testosteronu, które nadadzą się podczas budowania masy mięśniowej. Na początku pewnie wzrośnie ci wydolność i wytrzymałość, dzięki czemu twój trening na bank zyska na wartości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Bernardo napisał:

U mnie sprawdził się LargoMass. Ma całkowicie naturalny skład i zawiera argininę oraz booster testosteronu, które nadadzą się podczas budowania masy mięśniowej. Na początku pewnie wzrośnie ci wydolność i wytrzymałość, dzięki czemu twój trening na bank zyska na wartości.

Tak. Super hiper środek. Kup sobie kreatynę i wystarczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się