PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

tym.dym

Koleżanka z pracy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pracuję w pewnej firmie od 3,5 roku. Dwa lata temu zostałem przeniesiony do innego działu gdzie przez dwa lata do końca września tego roku pracowałem w dwuosobowym zespole z pewną koleżanką. Stety bądź niestety od października zostałem przeniesiony na nowe stanowisko, do siedziby firmy w innej części mojego miasta, nie bardzo chciałem ale cóż. Na moje miejsce został przeniesiony też ktoś kto nie chciał iść na to miejsce, a tym bardziej ta koleżanka nie chciała z nim pracować. Nic nie poradzimy. Przez te dwa lata bardzo ją polubiłem i wydaje mi się, że ona mnie też, zaprzyjaźniliśmy się, otworzyłem się przed nią, pomagałem jej i czasami ją odwoziłem po pracy do domu. Myślałem, że będziemy się przyjaźnić dalej. Przez październik dalej utrzymywaliśmy znajomość, dzwoniłem do niej raz, dwa w tygodniu gadaliśmy po 30-45 min zazwyczaj. Poszliśmy raz do kina i raz na kawę i spacer. Ale pod koniec października dokładnie 25 rozmawialiśmy przez telefon ostatni raz. Następnego dnia w pracy byłem w okolicy gdzie ona pracuję i chciałem przyjechać ją odwiedzić na chwile ale jak podjechałem widziała mnie pomachaliśmy sobie i jak szukałem miejsca zaczepił mnie ktoś inny z pracy i gadaliśmy z 15 min po czym zadzwonił przełożony, że mam gdzieś jechać coś załatwić więc pojechałem. Widziała mnie jak odjeżdżam, pomachałem jej i tyle się widzieliśmy. Potem 31 października zadzwoniłem do niej pogadać, odrzuciła połączenie. Myślałem że biega i zadzwoni jak skończy albo coś. Ale nie zadzwoniła. Potem było święto zmarłych weekend też cisza, ok myślałem, że jest zajęta. Wieczorem w poniedziałek po weekendzie chciałem zadzwonić. Ale w poń w pracy jak byłem (pracuję w siedzibie firmy) na parkingu firmowym stało rozbite jedno z aut firmowych i zdarzało się, ż