PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

Karol95

Infekcja, grzybica, antybiotyk.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Niedawno miałem angine, przyjmowalem antybiotyk, po tym wszystkim zaczął się problem z moim penisem. Zoładz się zaczerwienil, zaczęła się robić taka biała maź, wszystko swędzi. Co najgorsze do tego doszła stulejka, napletek się tak obkurczyl, że nie mogę bo ściągnąć. Co jest grane? Miał ktoś taki przypadek? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup maść clotrimazolum, koło 7 zł. Aczkolwiek pozostałe objawy faktycznie skłaniają żeby się wybrać do specjalisty.

Edytowane przez Kurt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się