PoMesku.org.pl

Zarejestruj się, aby móc brać udział w dyskusji. Uwaga, każdy spam linkowy jest traktowany banem na adres IP, a każdy wątek z linkiem WYMAGA akceptacji moderatora.

alexandra23

problem z facetem

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, piszę żeby się dowiedzieć, czy może ja mam dziwne postrzeganie świata i jestem egoistką, jak twierdzi mój chłopak. Sytuacja dotyczy w sumie konfliktów na różnym polu, ale ostatnio najbardziej wysuwa się na plan pierwszy kasa. Ja studiuję dziennie dwa kierunki i dorabiam w weekendy, pieniędzy mam zawsze niewiele. On pracuje normalnie. Gdy zapraszałam dawniej go do siebie, to starałam się zawsze zrobić porządne zakupy specjalnie dla niego, ale od jakiegoś czasu zarabiam mniej i zdarzyło mi się pożyczyć od niego jakieś grosze, częściej też on kupuje obiady. Zawsze starałam się oddawać, gdy coś pożyczałam - teraz ,,wiszę'' 40 zł które pożyczył mi na buty i 50 na jedzenie. Mój chłopak ma zamiar kupić niedługo auto za 100tys zł. To jego pieniądze i mi to zwisa, ale - ostatnio powiedział, że chciałby jechać ze mną na wakacje nad morze, a ja odpowiedziałam, że nie mam kasy na takie wyjazdy - zasugerował mi żebym poszła do pracy i na to odłożyła. Zwróciłam mu uwagę że coś nie gra w takiej sytuacji...
Wylicza mi także ile jestem mu dłużna za to co pożyczyłam tak jak pisałam wyżej - czyli 40 +50zł. Ostatnio w sklepie robiliśmy duże zakupy na obiad i takie tam, i w którymś momencie powiedział, że się podzielimy przy kasie, po czym przy tejże kasie stwierdził, że ja mam płacić całość a on mi ODLICZY Z DŁUGU. Powiedziałam mu że jest sknerą - obraża się i twierdzi, ze robię problem z niczego.

Czy ja przesadzam, twierdząc że coś tu nie gra..? proszę o zdanie mężczyzn i kobiet... 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale ty masz na niego wyrok i musisz z nim być? Nie pasuje Ci, uważasz go za sknerę, no to szukaj innego. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi